zaterdag 1 oktober 2011

U KUNT VOOR EEUWIG IN EEN PARADIJS OP AARDE LEVEN Watchtower 255 blzIk kreeg een boek in handen getiteld "U kunt voor eeuwig in een paradijs op aarde leven". Ook in dat boek werden mijn verwachtingen volledig bevredigd. Het enige wat ik maar hoefde te doen was het gehoorzamen van "de beleidvolle slaaf" die door Jehovah zelf was aangesteld. Dat kon niet mis gaan dacht ik, want diezelfde "beleidvolle slaaf " had met behulp van Jehovah's Geest, uitgelegd dat het geslacht welk in 1914 leefde geenszins voorbij zou gaan, en dan zou het einde komen. En dus zou het Paradijs, met alle verwachtingen die ik er van had, en mij ook daadwerkelijk waren toegezegd, vanuit het studieboek van "Jehovah's organisatie", slechts een zeer korte tijd zijn verwijderd. Die tijd van dat geslacht was voor mijn gevoel nog maar zo kort, dat het opgeven van verjaardagen, Kerstmis vieren, Sinterklaas vieren, deelnemen aan Sint Maarten en Pasen vieren, allemaal restricties opgelegd door "Jehovah's organisatie, totaal geen probleem was, de tijd was immers nog maar kort, en wat stond daar allemaal wel niet tegenover?! Vaste Prijs: 2,50 EuroGewicht 630 gram Sluiten  Contacteer de verkoper Je naam Je e-mail Je telefoonnummer (optioneel) Je bod € (optioneel) Tekst Verstuur mij een kopievan deze reactie Contacteer de verkoper Toon alle zoekertjes van Micro Micro: - Je zoekertje beheren Zoekertje doorsturen: Je naam E-mail van vriend Bericht (optioneel) Wachten Deel dit zoekertje Facebook Twitter Misbruik melden Zoekertjesnummer: 59606740 Zoekertje bewaren Sluiten   Wat is er mis met dit zoekertje?

Zoekertje bewaard in Favorieten Laatst bekeken zoekertjesGerelateerde zoekertjes Het Grote reisboek EUROPA van ... 18 € Veel te doen, weinig tijd ? va... 4 € WONDERBAARLIJK Dr.P.C. Roud 28... 3 € FALEN MET SUCCES Ernest A.Fitz... 2,50 € Sainte Gemma Zakelijk adverteren

©kapaza.be Voorwaarden Copyright Blog Sitemap Helpdesk var keyword = "kapaza/boeken"; keyword = keyword.toLowerCase().replace(/-/g, "").substring(0, 24) ; metriwebTag ("kapaza", keyword, "nl"); Pixel('http://stats1x1.kapaza.be', 'vi', '2', '11', '', '3100', '', 'new_click', 'nl');
meer info


0 reacties:

Een reactie posten