donderdag 27 oktober 2011

Dag mama's, papa's, meters, peters, oma's, opa's en noem maar op... Vind je nieuw speelgoed te duur, dan kan je hier heel wat mooi speelgoed kopen. Alle speelgoed is in heel goede staat en is heel proper! Bekijk mijn zoekertje en jullie vinden er werkelijk alles: lego/duplo/duplo primo/playmobil/fisher Price/little people/matchbox/majorette/knuffels.... en noem maar op. Bekijk gerust mijn winkeltje. Ik kan de pakketjes verzenden, maar jullie kunnen ook persoonlijk tot bij mij komen om jullie spullen af te halen. DOEN!! Denk maar aan verjaardagen, pasen, kerstmis, ook de Sint kan zijn aankopen hier doen. Afhalen kan in Lichtervelde. Bij aankoop van meerdere spulletjes, kan ik zeker en vast een mooie korting geven. Vragen zijn vrijblijvend! Vriendelijke groetjesThessa Sluiten  Contacteer de verkoper Je naam Je e-mail Je telefoonnummer (optioneel) Je bod € (optioneel) Tekst Verstuur mij een kopievan deze reactie Contacteer de verkoper Toon alle zoekertjes van Thessa's speelgoed Thessa's speelgoed: - Je zoekertje beheren Zoekertje doorsturen: Je naam E-mail van vriend Bericht (optioneel) Wachten Deel dit zoekertje Facebook Twitter Misbruik melden Zoekertjesnummer: 60239419 Zoekertje bewaren Sluiten   Wat is er mis met dit zoekertje?

Zoekertje bewaard in Favorieten Laatst bekeken zoekertjesGerelateerde zoekertjes Ik zoek: Zetelje Hemdje samson en gert 3 € Grijs geel zomer hemdje 3 € Jacket eager beaver winter 5 € Antiek kinderstoeltje met telr... 40 € Zakelijk adverteren

©kapaza.be Voorwaarden Copyright Blog Sitemap Helpdesk var keyword = "kapaza/kinderen-en-baby"; keyword = keyword.toLowerCase().replace(/-/g, "").substring(0, 24) ; metriwebTag ("kapaza", keyword, "nl"); Pixel('http://stats1x1.kapaza.be', 'vi', '2', '11', '', '2100', '', 'new_click', 'nl');
meer info


0 reacties:

Een reactie posten