donderdag 10 oktober 2013

45t vinyls van JO VALLY allen in perfecte staat + hoes, aan 1euro het stuk uit te zoeken uit de lijst : Jo vally : ik kan niet zonder jou / als de twijfels zijn verdwenen******* Jo vally : kind van de zon / mijn leven begint bij jou* Jo vally : bij schemerlicht / ik wil enkel jou Jo vally : tomorrow is another day / mooi meisje vraag ook mijn lijst met circa een 1.000tal vlaamse/nederlandstalige 45t's vinyls ter inzage Jo vally : niemand kan mij doen geloven / nooit meer rode rozen** Jo vally : neem m'n hart / la mamma*** Jo vally : er is plaats voor jou in mijn armen / idem instrumentaal Jo vally : zonder jou /waarom geef jij mij geen kans Jo vally : in een droom zag ik je staan / zeg toch nooit*** Jo vally : geef mij de sleutel / met heel mijn hart Jo vally : ik heb je nodig / vel te vroeg** Jo vally : kind van een vreemde man / zijn idool** Jo vally : vriend uit het oosten / witte kerstmis'white christmas) Jo vally : aan het noordzeestrand / ashford castle Jo vally : als de twijfels zijn verdwenen / idem instrumentaak Jo vally : had ik ,jou maar nooit gekend / liefde voor één nacht****** Jo vally : bij schemerlicht / ik wil enkel jou* Jo vally & paul anderson : aan alle vrouwen / idem instrumentaal ********** vraag ook mijn complete lijst met circa een 1.000tal vlaamse/nederlandstalige 45t's vinyls ter inzage Sluiten  Contacteer Roberto's shop Je naam Je e-mail Je reactie Beste Roberto's shop, Je telefoonnummer (optioneel) Je bod (optioneel) € Verstuur mij een kopie van deze reactie Door het versturen van dit bericht gaat u akkoord met ons privacybeleid. Contacteer de verkoper Roberto's shop: Verstuur een email 050 -xxx... Toon het nummer Wachten Opties Bekijk de 37 zoekertjes van Roberto's shop Zoekertje naar een vriend sturen Voeg toe aan mijn favorieten Zoekertje bewaard in Favorieten Deel op Facebook Printen Misbruik melden  Voor de verkoper: Wijzig, verwijder of plaats omhoog Zoekertjesnummer: 77982390 Wat is er mis met dit zoekertje? Sluiten

Stuur dit zoekertje door Sluiten Je naam E-mail van vriend Bericht (optioneel) if (typeof getAdLinkAdTag=='function') getAdLinkAdTag('300x250'); Onload('himedia_show_ad_frame', false, ['adview_ad_block', ['adview_imu', 'adview_textlink']]) ;

©kapaza.be Voorwaarden Veilig handelen Copyright Privacy Sitemap Helpdesk Pers

Bekijk de mobiele website

var cim_code = "si_kapaza/cl/films_en_muziek/vinyl"; var sp_e0 = { "s":"kapaza", "cp": cim_code, "lang":"NL", "url": document.location.href } spring.c(sp_e0); Pixel('http://stats1x1.kapaza.be', 'vi', '2', '11', '', '3082', '', 'new_click', 'nl');
meer info


0 reacties:

Een reactie posten