dinsdag 17 september 2013

Vrijdag kondigde juf Delft aan dat Ghassan me dat weekend zou meenemen naar huis.‘Hoera! Bertje komt ook naar het feest,’ riep Tom.Ik was nog nooit naar een feest buiten lokaal 26 geweest. Ik was dolblij, sprong in mijn rad en rende rond zo snel ik kon.‘PLOING!’ kwaakte Rikker.‘En Rikker?’ vroeg Ghassan. ‘Mag hij ook komen?’Juf Delft schudde haar hoofd. ‘Ik geloof dat je al meer dan genoeg aan je hoofd hebt. En bovendien, ik neem Rikker mee naar huis. Mijn man is een verrassing voor hem aan het maken.’‘PIEP!’ schreeuwde ik. Het was er zomaar uit. Meneer Delft, die ik sinds Kerstmis niet meer gezien had, was een verrassing voor die kikker aan het maken? Ik was jaloers op een grote klomp met een gruwelijke grijns en ik was niet trots op mezelf.Bekijk ook onze andere leuke artikels op onze webshop :http://shop.kapaza.be/symtexCombineer meerdere artikelen en betaal maar 1x verzendingskosten ! Sluiten  Contacteer Symtex Je naam Je e-mail Je reactie Beste Symtex, Je telefoonnummer (optioneel) Je bod (optioneel) € Verstuur mij een kopie van deze reactie Door het versturen van dit bericht gaat u akkoord met ons privacybeleid. Contacteer de verkoper Symtex: Verstuur een email - Wachten Opties Bekijk de 11 zoekertjes van Symtex Zoekertje naar een vriend sturen Voeg toe aan mijn favorieten Zoekertje bewaard in Favorieten Deel op Facebook Printen Misbruik melden  Voor de verkoper: Wijzig, verwijder of plaats omhoog Zoekertjesnummer: 68515920 Wat is er mis met dit zoekertje? Sluiten

Stuur dit zoekertje door Sluiten Je naam E-mail van vriend Bericht (optioneel) if (typeof getAdLinkAdTag=='function') getAdLinkAdTag('300x250'); Onload('himedia_show_ad_frame', false, ['adview_ad_block', ['adview_imu', 'adview_textlink']]) ;

©kapaza.be Voorwaarden Veilig handelen Copyright Privacy Sitemap Helpdesk Pers

Bekijk de mobiele website

var cim_code = "si_kapaza/cl/boeken/kinderboeken"; var sp_e0 = { "s":"kapaza", "cp": cim_code, "lang":"NL", "url": document.location.href } spring.c(sp_e0); Pixel('http://stats1x1.kapaza.be', 'vi', '2', '11', '', '3104', '', 'new_click', 'nl');
meer info


0 reacties:

Een reactie posten