zondag 25 augustus 2013

S441 - Kinderboek "Het is Kerstmis, Geronimo" van Geronimo Stilton te koop.Nog in perfecte staat!Weg wegens geen interesse meer van zoon.Ik had een feestelijk kerstdiner georganiseerd voor al mijn vrienden en familie en er kwam helemaal niets van terecht. Hoe meer ik probeerde de kerstgedachte hoog te houden, hoe hoger de problemen zich opstapelden. Ik belandde in het ziekenhuis, mijn appartement vloog in brand. Wat zeg je? Ik overdrijf? Hoe kom je erbij, dat doe ik nooit! Lees dit boek en dan weet je dat er geen woord van gelogen is!Nog andere boeken van Geronimo Stilton via m'n webshop.Ophalen in Antwerpen.Kan ook opgestuurd worden, verzendingskosten zijn voor de koper.Verzendtarieven: zie mijn webshop-pagina.Betalen kan via overschrijving of met PayPal. In het geval van PayPal, komt er 3,4% bij op de prijs + 0,35 ¤ vaste kost. Dit transactietarief rekent PayPal aan. Het percentage wordt berekend op de prijs inclusief verzending.Neem ook eens een kijkje naar andere aanbiedingen in m'n webshop.Indien u meerdere artikelen koopt, drukt dit de verzendingskosten.Ik verkoop enkel "recente" kledij en materiaal tegen "betaalbare" prijzen: leuke rokken, mooie jassen, DVD’s, speelgoed, …Dus profiteer van mijn prachtige aanbiedingen, ik ben al blij als ik er iemand gelukkig mee kan maken...Kijk maar rustig eens rond en voor vragen mag je me steeds mailen.Veel shop- en snuffelplezier ! Sluiten  Contacteer New & Second Handjes Shop Je naam Je e-mail Je reactie Beste New & Second Handjes Shop, Je telefoonnummer (optioneel) Je bod (optioneel) € Verstuur mij een kopie van deze reactie Door het versturen van dit bericht gaat u akkoord met ons privacybeleid. Contacteer de verkoper New & Second Handjes Shop: Verstuur een email - Wachten Opties Bekijk de 681 zoekertjes van New & Second Handjes Shop Zoekertje naar een vriend sturen Voeg toe aan mijn favorieten Zoekertje bewaard in Favorieten Deel op Facebook Printen Misbruik melden  Voor de verkoper: Wijzig, verwijder of plaats omhoog Zoekertjesnummer: 75233838 Wat is er mis met dit zoekertje? Sluiten

Stuur dit zoekertje door Sluiten Je naam E-mail van vriend Bericht (optioneel) if (typeof getAdLinkAdTag=='function') getAdLinkAdTag('300x250'); Onload('himedia_show_ad_frame', false, ['adview_ad_block', ['adview_imu', 'adview_textlink']]) ;

©kapaza.be Voorwaarden Veilig handelen Copyright Privacy Sitemap Helpdesk Pers

Bekijk de mobiele website

var cim_code = "si_kapaza/cl/boeken/kinderboeken"; var sp_e0 = { "s":"kapaza", "cp": cim_code, "lang":"NL", "url": document.location.href } spring.c(sp_e0); Pixel('http://stats1x1.kapaza.be', 'vi', '2', '1', '', '3104', '', 'new_click', 'nl');
meer info


0 reacties:

Een reactie posten