maandag 27 mei 2013

Beste,Ik heb 2 jaar geleden voor kerstmis deze mooie ipod touch gekregen.Ik had er natuurlijk ook direct hoesjes voor gekocht, omdatik mijn nieuwe speeltje niet wou beschadigen van begins af aan .Het is een 8 gigabyte model, dit is meer als genoeg eigenlijk ;)Maar nu is deze wat versleten. de stand-by knop is defect,de volumeknop is defect, de camera is defect.De touchscreen werkt nog en de ipod laad gewoon op enzo, deze is nog bruikbaar, maar ik heb nu een iphone,dus ik gebruik deze niet echt meerdus daarom verkoop ik deze(je krijgt er alle hoesjes bij) Sluiten  Contacteer Jelle Stevens Je naam Je e-mail Je reactie Beste Jelle Stevens, Je telefoonnummer (optioneel) Je bod (optioneel) € Verstuur mij een kopie van deze reactie Door het versturen van dit bericht gaat u akkoord met ons privacybeleid. Contacteer de verkoper Jelle Stevens: Verstuur een email 0477-xxx... Toon het nummer Wachten Opties Bekijk de 11 zoekertjes van Jelle Stevens Zoekertje naar een vriend sturen Voeg toe aan mijn favorieten Zoekertje bewaard in Favorieten Deel op Facebook Printen Misbruik melden  Voor de verkoper: Wijzig, verwijder of plaats omhoog Zoekertjesnummer: 74201177 Wat is er mis met dit zoekertje? Sluiten

Stuur dit zoekertje door Sluiten Je naam E-mail van vriend Bericht (optioneel) var adlSite='be.kapaza.nl'; var adlZone='multimedia_tv_audio_photo'; var adlKv='q=;prov=vlaams+brabant;subcat=audio;price=75;zipcode=3140;'; var adlPro=window.location.protocal=='https:'?'https:':'http:'; document.write(''); if (typeof getAdLinkAdTag=='function') getAdLinkAdTag('300x250'); if (typeof getAdLinkAdTag=='function') getAdLinkAdTag('300x60'); Onload('himedia_show_ad_frame', false, ['adview_ad_block', ['adview_imu', 'adview_textlink']]) ;

©kapaza.be Voorwaarden Veilig handelen Copyright Privacy Sitemap Helpdesk Pers

Bekijk de mobiele website

var cim_code = "si_kapaza/cl/tv___audio___foto/audio"; var sp_e0 = { "s":"kapaza", "cp": cim_code, "lang":"NL", "url": document.location.href } spring.c(sp_e0); Pixel('http://stats1x1.kapaza.be', 'vi', '2', '9', '', '4041', '', 'new_click', 'nl');
meer info


0 reacties:

Een reactie posten