dinsdag 8 januari 2013

Hierbij verkoop ik mijn HTCc one x, hij is een paar maanden geleden geleden gekocht. Hij is in topstaat en er is niks mis mee, geen krassen, geen deuken altijd goed voor gezorgd en goed onderhouden ! .. ik doe hem weg omdat ik een iPhone 5 kreeg voor men Kerstmis. De gsm kostte nieuw 599¤ en ik doe hem weg voor 400¤!!!!De gsm komt met de doos, oortjes, oplader en hij heeft intern geheugen van 32gb. Hij heeft een 1,5Ghz processor, 8 MP camera, en beats audio door de luidsprekers en via de audio input ( geluidsverbetering)' top gsm, nooit problemen mee gehad ! snel, geen haperingen, goede interface, kortom een gewemdige gsm die NIeUw nog 575¤ kost! en deze is niet te onderscheiden van een nieuwe ! Acceptabel bieden kan, ben altijd bereikbaar via mail of sms en bellen na de werkuren...GARANTIEBEWIJS IS AANWEZIG !!! Sluiten  Contacteer Wesley Hayen Je naam Je e-mail Je reactie Beste Wesley Hayen, Je telefoonnummer (optioneel) Je bod (optioneel) € Verstuur mij een kopie van deze reactie Door het versturen van dit bericht gaat u akkoord met ons privacybeleid. Contacteer de verkoper Wesley Hayen: Verstuur een email 0489-xxx... Toon het nummer Wachten Opties Bekijk de 3 zoekertjes van Wesley Hayen Zoekertje naar een vriend sturen Voeg toe aan mijn favorieten Zoekertje bewaard in Favorieten Deel op Facebook Printen Misbruik melden  Voor de verkoper: Wijzig, verwijder of plaats omhoog Zoekertjesnummer: 70181321 Wat is er mis met dit zoekertje? Sluiten

Stuur dit zoekertje door Sluiten Je naam E-mail van vriend Bericht (optioneel) var adlSite='be.kapaza.nl'; var adlZone='multimedia_telefonie'; var adlKv=''; var adlPro=window.location.protocal=='https:'?'https:':'http:'; document.write(''); if (typeof getAdLinkAdTag=='function') getAdLinkAdTag('300x250'); if (typeof getAdLinkAdTag=='function') getAdLinkAdTag('300x60'); Onload('himedia_show_ad_frame', false, ['adview_ad_block', ['adview_imu', 'adview_textlink']]) ;

©kapaza.be Voorwaarden Veilig handelen Copyright Privacy Sitemap Helpdesk var cim_code = "si_kapaza/cl/telefonie/gsm___telefoons"; var sp_e0 = { "s":"kapaza", "cp": cim_code, "lang":"nl", "url": document.location.href } spring.c(sp_e0); Pixel('http://stats1x1.kapaza.be', 'vi', '2', '4', '', '4081', '', 'new_click', 'nl');
meer info


0 reacties:

Een reactie posten