zaterdag 29 december 2012

reeks 45t vinyl singels van WILL TURA allen in perfecte staat van vinyl en met hoes uit te kiezen aan 1euro per stuk, vraag ook naar mijn lijst met meer dan 1.000 vlaamse singels, ik mail ze joude titels van WILL TURA zijn : (niet alle singels staan op de foto's)Will tura : in de armen van een ander / in your arms instrumentaal*Will tura : alleen op de wereld / dat doet pijnWill tura : viva el amor / te mooi om te geloven (plastiek hoes)*Will tura : bid voor mij / in de tijd van de charleston** Will tura : goodbye elvis / Hoboken usa**********Will tura : verboden dromen / amerikaWill tura : geef me liefde / kijk met je ogen dicht, hoor met je oren dichtWill tura : twee verliefde ogen / jaloers*Will tura : verlaten hart, gebroken hart / zie je niet wat ik meen(witte hoes)Will tura : ik ben zo eenzaam zonder jou / je huilr meisje liefWill tura : lady elisa(mijn eerste liefde) / zolang er liefde in je ogen staatWill tura : je zien heulen kan ik niet / de man van de straatWill tura : laat ze gaan / in een club in aberdeenWill tura : bella africa / geen plaats om te parkerenWill tura : in de verte / stapelgek op jouWill tura : nu sta ik daar / de mannen van de nachtWill tura : vaarwel / de autoweg naar istanbulWill tura : mooi 't leven is mooi / de kantwerksterWill tura : 't leven is als toneel / iemand daarboven houdt van mijWill tura : linda / hij had alles en ik niets*Will tura : katia / de deur staat altijd voor je openWill tura : ik heb zoveel voor jou over / er is en plaats in mijn armenWill tura : zonder jou ben ik verloren / jij bent de mooiste**Will tura : angelina / vaatwel tot weerziens**Will tura : hij kan niet zonder jou / paul en johnWill tura : denk je nog eens aan mij / cha cha cha senoritaWill tura : liefdeverdriet / moederogen (witte hoes)Will tura : er is een plaats in mijn armen / ik heb zoveel voor je over*Will tura : de noorderwind / word gauw beter schat**Will tura : de rode duivels gaan naar spanje / red devils march*Will tura : gelukkig samen / de zeeWill tura : de zigeuner / een huisje bij de zee (witte hoes)Will tura : alle dagen kerstmis / vrolijk kerstfeest,gelukkig nieuwjaar (plastiek hoes)Will tura : een eenzaam hart(hoor je niet breken) / leg een knoop in je zakdoek Sluiten  Contacteer Roberto's shop Je naam Je e-mail Je reactie Beste Roberto's shop, Je telefoonnummer (optioneel) Je bod (optioneel) € Verstuur mij een kopie van deze reactie Door het versturen van dit bericht gaat u akkoord met ons privacybeleid. Contacteer de verkoper Roberto's shop: Verstuur een email Wachten Opties Bekijk de 38 zoekertjes van Roberto's shop Zoekertje naar een vriend sturen Voeg toe aan mijn favorieten Zoekertje bewaard in Favorieten Deel op Facebook Printen Misbruik melden  Voor de verkoper: Wijzig, verwijder of plaats omhoog Zoekertjesnummer: 69947666 Wat is er mis met dit zoekertje? Sluiten

Stuur dit zoekertje door Sluiten Je naam E-mail van vriend Bericht (optioneel) Contacteer de verkoper Verstuur een email var adlSite='be.kapaza.nl'; var adlZone='vrijetijd_films_muziek'; var adlKv=''; var adlPro=window.location.protocal=='https:'?'https:':'http:'; document.write(''); if (typeof getAdLinkAdTag=='function') getAdLinkAdTag('300x250'); if (typeof getAdLinkAdTag=='function') getAdLinkAdTag('300x60'); Onload('himedia_show_ad_frame', false, ['adview_ad_block', ['adview_imu', 'adview_textlink']]) ;

©kapaza.be Voorwaarden Veilig handelen Copyright Privacy Sitemap Helpdesk var cim_code = "si_kapaza/cl/films_en_muziek/vinyl"; var sp_e0 = { "s":"kapaza", "cp": cim_code, "lang":"nl", "url": document.location.href } spring.c(sp_e0); Pixel('http://stats1x1.kapaza.be', 'vi', '2', '11', '', '3082', '', 'new_click', 'nl');
meer info


0 reacties:

Een reactie posten