dinsdag 2 oktober 2012

Mijn mazda rx 8 is altijd met de grootste zorg behandeld. Rond kerstmis vorig jaar is mijn motor vastgelopen. Met als gevolg een volledige revisie, dus praktisch een nieuwe motor. Ik heb het uitlaatsysteem ook helemaal vervangen en een supercharger op de motor bijgebouwen. dus ipv 192 pk heb ik een vermogen van 270 pk.Deze verhoging geeft een veel groter rijplezier! De stickers van cars zijn ook makkelijk te verwijderen voor de niet - fans...De auto is jaar in mijn bezit geweest en voordien 2 jaar van de eerste eigenaar.Voor de rest is hij full option en heeft hij toch een redelijk groot koffer.Een set winterbanden met de originele velgen horen er ook bij.voor verdere vragen mag u altijd mailen. Sluiten  Contacteer de verkoper Je naam Je e-mail Je telefoonnummer (optioneel) Je bod € (optioneel) Tekst Verstuur mij een kopie van deze reactie Door het versturen van dit bericht gaat u akkoord met ons privacybeleid. Contacteer de verkoper Joeri Hoskens: Wachten Zoekertje bewaren Zoekertje bewaard in Favorieten Printen Voor de verkoper: Wijzig, verwijder of plaats omhoog Zoekertje doorsturen naar een vriend Deel op Facebook Misbruik melden  Zoekertjesnummer: 67714930 Wat is er mis met dit zoekertje? Sluiten

Stuur dit zoekertje door Sluiten Je naam E-mail van vriend Bericht (optioneel) var adlSite='be.kapaza.nl'; var adlZone='voertuigen_autos'; var adlKv=''; var adlPro=window.location.protocal=='https:'?'https:':'http:'; document.write(''); if (typeof getAdLinkAdTag=='function') getAdLinkAdTag('300x250'); if (typeof getAdLinkAdTag=='function') getAdLinkAdTag('300x60'); Onload('himedia_show_ad_frame', false, ['adview_ad_block', ['adview_imu', 'adview_textlink']]) ; Tips bij het aankopen van een auto... Waar moet ik op letten? Car-Pass Verkoopscontract Veilig betalen

©kapaza.be Voorwaarden Veilig handelen Copyright Privacy Sitemap Helpdesk var keyword = "kapaza/autos"; keyword = keyword.toLowerCase().replace(/-/g, "").substring(0, 24) ; metriwebTag ("kapaza", keyword, "nl"); var cim_code = "si_kapaza/cl_automo/auto_s"; var sp_e0 = { "s":"kapaza", "cp": cim_code, "lang":"nl", "url": document.location.href } spring.c(sp_e0); Pixel('http://stats1x1.kapaza.be', 'vi', '2', '1', '', '1020', '', 'new_click', 'nl');
meer info


0 reacties:

Een reactie posten