maandag 14 mei 2012

NIEUW! Leuke, decoratieve flessenhouders, waarbij de vrolijke kerstman de fles wijn vasthoudt! Je gasten zullen onder de indruk zijn!2 stuks, ze zijn nog nooit gebruikt.De houders zijn in soort steen/aardewerk, geen plastiek!6 euro voor de twee!Ophalen in Antwerpen.Kan ook opgestuurd worden, verzendingskosten zijn voor de koper.Verzendtarieven: zie mijn webshop-pagina.Neem ook eens een kijkje naar andere aanbiedingen in m'n webshop.Indien u meerdere artikelen koopt, drukt dit de verzendingskosten.Ik verkoop enkel "recente" kledij en materiaal tegen "betaalbare" prijzen: leuke rokken, mooie jassen, DVD’s, speelgoed, …Dus profiteer van mijn prachtige aanbiedingen, ik ben al blij als ik er iemand gelukkig mee kan maken...Kijk maar rustig eens rond en voor vragen mag je me steeds mailen.Veel shop- en snuffelplezier ! Sluiten  Contacteer de verkoper Je naam Je e-mail Je telefoonnummer (optioneel) Je bod € (optioneel) Tekst Verstuur mij een kopie van deze reactie Contacteer de verkoper Second Handjes Shop: - Wachten Bekijk de 407 zoekertjes van Second Handjes Shop Zoekertje bewaren Zoekertje bewaard in Favorieten Printen Voor de verkoper: Wijzig, verwijder of plaats omhoog Zoekertje doorsturen naar een vriend Deel op Facebook Misbruik melden  Zoekertjesnummer: 60975753 Wat is er mis met dit zoekertje? Sluiten

Stuur dit zoekertje door Sluiten Je naam E-mail van vriend Bericht (optioneel) var adlSite='be.kapaza.nl'; var adlZone='huis_meubelen_huisdecoratie'; var adlKv=''; var adlPro=window.location.protocal=='https:'?'https:':'http:'; document.write(''); if (typeof getAdLinkAdTag=='function') getAdLinkAdTag('300x250'); if (typeof getAdLinkAdTag=='function') getAdLinkAdTag('300x60'); Onload('himedia_show_ad_frame', false, ['adview_ad_block', ['adview_imu', 'adview_textlink']]) ;

©kapaza.be Voorwaarden Copyright Privacy Blog Sitemap Helpdesk var keyword = "kapaza/meubelen-en-huisdecoratie"; keyword = keyword.toLowerCase().replace(/-/g, "").substring(0, 24) ; metriwebTag ("kapaza", keyword, "nl"); Pixel('http://stats1x1.kapaza.be', 'vi', '2', '1', '', '2020', '', 'new_click', 'nl');
meer info


0 reacties:

Een reactie posten