zondag 15 april 2012

Hierbij wil ik mijn witte 3DS verkopen. Aangekocht op 21/12/2011. Geen schade, ik speel er alleen te weinig mee door tijdgebrek. Zalig toestel en staat vol met leuke aplicaties! Ik heb er ook een groot aantal demo's opstaan. Ik verkoop het toestel in een pakket met 5 andere games. Het pakket bestaat uit: 1 x witte 3DS 1 x Mario 3D Land1 x Mario Kart 71 x Super Mario Bros (de klassieker)1 x Super Mario DS1 x Tron (spel van de film)1 x Henry Hatsworth (platform/actiespel)1 x Zelda Four Swords1 x Resident Evil Revelations 3D (demo)1 x Cooking mama 4 (demo)1 x Mario en Sonic Olympische Spelen 2012 (demo)1 x Dead or Alive Dimensions (demo)1 x Pyramids (demo)1 x Nintendogs & cats (demo)1 x Metal Gear Solid 3D (demo)1 x Crushed (demo)1 x Farming Simulator 3D (demo)1 x Rythm Thief & The Emperor's Treasure (demo)Het toestel is in perfecte staat, alles werkt zoals het hoort, geen krasjes op de schermen zoals te zien op de foto's. Ik doe het toestel weg omdat ik te weinig tijd heb om ermee te spelen. Ik speel er heel graag op, Mario 3D Land en Mario Kart 7 heb ik bijna volledig uitgespeeld. De 4 andere games zijn gewone DS-spellen, maar die kunnen perfect gespeeld worden (in 2D). Eens je de juiste afstand en hoek gevonden hebt om te spelen geeft 3D een zeer leuk effect om te spelen.Ik heb het toestel aangekocht net voor Kerstmis 2011 als cadeau voor mezelf, dus je hebt nog 20 maanden garantie, het garantiebewijs krijg je dan ook bij de aankoop van het toestel! Bij de 3DS zitten ook 6 kleine kaartjes (AR-cards). Als je die op tafel legt en je richt de 3D-camera ernaar, kan je ook op die manier een aantal leuke games spelen! En indien gewenst, draag ik mijn Nintendo-account over zodat je kan genieten van vele extra's in de toekomst! Als je interesse hebt, geef een goed bod, en wie weet ga ik akkoord! Sluiten  Contacteer de verkoper Je naam Je e-mail Je telefoonnummer (optioneel) Je bod € (optioneel) Tekst Verstuur mij een kopie van deze reactie Contacteer de verkoper Dries: - Wachten Zoekertje bewaren Zoekertje bewaard in Favorieten Printen Voor de verkoper: Wijzig, verwijder of plaats omhoog Zoekertje doorsturen naar een vriend Deel op Facebook Misbruik melden  Zoekertjesnummer: 64143345 Wat is er mis met dit zoekertje? Sluiten

Stuur dit zoekertje door Sluiten Je naam E-mail van vriend Bericht (optioneel) var adlSite='be.kapaza.nl'; var adlZone='multimedia_games_consoles'; var adlKv=''; var adlPro=window.location.protocal=='https:'?'https:':'http:'; document.write(''); Zakelijk adverteren if (typeof getAdLinkAdTag=='function') getAdLinkAdTag('300x250'); if (typeof getAdLinkAdTag=='function') getAdLinkAdTag('300x60'); Onload('himedia_show_ad_frame', false, ['adview_ad_block', ['adview_imu', 'adview_textlink']]) ;

©kapaza.be Voorwaarden Copyright Privacy Blog Sitemap Helpdesk var keyword = "kapaza/games-en-consoles"; keyword = keyword.toLowerCase().replace(/-/g, "").substring(0, 24) ; metriwebTag ("kapaza", keyword, "nl"); Pixel('http://stats1x1.kapaza.be', 'vi', '2', '11', '', '4100', '', 'new_click', 'nl');
meer info


0 reacties:

Een reactie posten