woensdag 28 maart 2012

Hier op kapaza bied ik verschillende spulletjes aan. Ook kinderlees en doe boeken(doe-boeken ongebruikt anders is het vermeld)Kiest u gerust de artikeltjes uit die u interesseren, die een bod op gans het samengestelde pakket en ik voorzie u zo snel mogelijk van een antwoord.Ik hou het hier netjes bij, dus al deze spullen staan nog steeds bij mijNog andere artikeltjes interessant, pakketjes maken vind ik plezant.Mijn zoldertje moet leeg, dus wees zeker niet bedeest.Voor 4 euro is je pakketje al bij u (kiala), tot zelf 15 kilo toe.Een beetje uitleg over een artikel of verzending is geen probleem, ik leid u door heel het proces heen.Kleine prijsjes is mijn domein, hopelijk kan ik jullie met mijn artikeltjes van dienst zijn.Met vriendelijke groeten,Vicky Sluiten  Contacteer de verkoper Je naam Je e-mail Je telefoonnummer (optioneel) Je bod € (optioneel) Tekst Verstuur mij een kopie van deze reactie Contacteer de verkoper bikermice: - Wachten Bekijk de 735 zoekertjes van bikermice Zoekertje bewaren Zoekertje bewaard in Favorieten Printen Voor de verkoper: Wijzig, verwijder of plaats omhoog Zoekertje doorsturen naar een vriend Deel op Facebook Misbruik melden  Zoekertjesnummer: 59864421 Wat is er mis met dit zoekertje? Sluiten

Stuur dit zoekertje door Sluiten Je naam E-mail van vriend Bericht (optioneel) var adlSite='be.kapaza.nl'; var adlZone='vrijetijd_boeken'; var adlKv=''; var adlPro=window.location.protocal=='https:'?'https:':'http:'; document.write(''); Zakelijk adverteren if (typeof getAdLinkAdTag=='function') getAdLinkAdTag('300x250'); if (typeof getAdLinkAdTag=='function') getAdLinkAdTag('300x60'); Onload('himedia_show_ad_frame', false, ['adview_ad_block', ['adview_imu', 'adview_textlink']]) ;

©kapaza.be Voorwaarden Copyright Privacy Blog Sitemap Helpdesk var keyword = "kapaza/boeken"; keyword = keyword.toLowerCase().replace(/-/g, "").substring(0, 24) ; metriwebTag ("kapaza", keyword, "nl"); Pixel('http://stats1x1.kapaza.be', 'vi', '2', '1', '', '3100', '', 'new_click', 'nl');
meer info


0 reacties:

Een reactie posten